Читання (урок 11)
- Чи любиш ти фантазувати? Сьогодні ти познайомишся зі справжніми фантазерами Мишком та Стасиком, прочитавши оповідання Миколи Носова "Фантазери".
2. Виконай вправу "Фотоапарат" та 3-6 завдання на с.59-60
3. Прочитай уривок оповідання М.Носова "Фантазери" ДИКТОР4. Склади план оповідання та перешли світлину вчителю.
5. Переглянь фрагмент. Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте.
Фізкультура
На одній стороні залу (майданчику) табір (4-6 м від стіни). За лінією табору починається „ліс“. На підлозі (на землі) позначені (розташовані) „купини“ і „пеньочки“. На протилежній стороні визначається високе „дерево“, у дуплі якого живуть „дикі бджоли“.Усі гравці знаходяться в таборі. Троє – „бджілки“ (ведучі) стоять за „деревом“ За сигналом учителя діти, високо підіймаючи коліна, йдуть по „купинах“ і „пеньочках“ та проказують:
„Ми до лісового лужка вийшли, підіймаючи ноги вище,
через кущики і купини, через гілки і пеньочки.
Хто високо так крокував, не спіткнувся, не впав.
Ось - дупло високої ялинки, вилітають з нього злі бджілки!„
„Бджілки“ починають кружляти навколо „дерева“, наслідуючи політ рухами рук, зігнутих у ліктях, примовляючи: „Ж-ж-ж, хочемо кусати“. Діти при цьому кажуть: „Прудконогих не догнати! Нам не страшний бджілок рій, втечемо від них мерщій!“
Після слова „мерщій“ діти тікають по „купинах“ і „пеньочках“. „Бджілки“ жалять (торкаючись) тих, що тікають. Ужалених підраховують, вибирають нових ведучих. Гра повторюється.
Немає коментарів:
Дописати коментар